The Well velger Nucleus som nytt PR-byrå Nordens største spa- og hotellresort, har valgt kommunikasjonsbyrået Nucleus som sin nye PR-partner etter en byråkonkurranse.
Humor gir stor trafikk til ny kampanje fra Nucleus Bare tre dager etter lanseringen har kampanjen fått godt over 800 000 eksponeringer.
Strømbransjen kommer dårligst ut i ny tillitsundersøkelse – Vi ble overrasket over å finne at svært mange av virksomhetene med høy kjennskap har lav tillit i befolkningen.
Byråene forbereder seg til Arendalsuka: – Startet planleggingen i bilen hjem i fjor KOM24 har snakket med en rekke aktører innenfor kommunikasjon og PR om deres deltakelse under Arendalsuka.
TV-profilen Line Andersen går til Nucleus – Ledere på alle nivåer må ha et aktivt forhold til hvordan, hvor og når de presenterer sine budskap, for å bli hørt, forstått og påvirke.
Klar beskjed om bærekraft og markedsføring: – Vent hvis du ikke klarer å være konkret Flere kommunikasjonsfolk var samlet for å diskutere bærekraft og markedsføring onsdag,
Forbrukerrådet: Derfor har vi lansert grønnvaskingsprisen «Hvordan ser grønnvasking ut? Hva skal du se etter for å unngå å bli lurt til å kjøpe varer som ikke er bærekraftige - til tross for påstander om nettopp det?», skriver Gunstein Instefjord.
PR-jippo fra Forbrukerrådet? «Jeg tror Forbrukerrådet har gode intensjoner og mener det godt når de lanserer en «Grønnvaskingspris». Men ved å bruke et gammelt og utdatert PR-triks er jeg redd de risikerer å oppnå motsatt effekt av hva de ønsker », skriver Leif Iversen.
Nucleus henter markeds- og kampanjesjef fra Høyre Har hatt markedsansvaret for Høyres to siste valgkamper.
Er du forberedt på endring? «Norske virksomheter vil det neste året stå overfor en rekke utfordringer som vil kreve omfattende og til tider hurtig omstilling. Hvis du som leder ikke forstår hva som skjer rundt deg og hvordan du skal kommunisere endringene, kan virksomheten din tape både omdømme, posisjon og markedsandeler. Men verst av alt, tillitt fra dine interessenter.», skriver Leif Iversen i Nucelus.
Åpenhetsloven innebærer omfattende kommunikasjonsbehov Fredag 9. april presenterte regjeringen sitt forslag til ny åpenhetslov. Den vil berøre nær 9000 store og mellomstore virksomheter i Norge, og behovet for å kommunisere med interessentene vil bli stort. Hva er så formålet med loven og hvordan påvirker dette ditt kommunikasjonsbehov?